News

Analisi di a situazione attuale di u mercatu è e prospettive di sviluppu di l'industria di cartoleria in Cina in 2019 Hè stimatu chì a dimensione di u mercatu crescerà di più di 24 miliardi in 2024.

Rapportu d'analisi nantu à a dumanda di u mercatu è a pianificazione di a strategia d'investimentu di l'industria di cartoleria in Cina da 2022 à 2027.
1 、 L'industria di cartoleria in Cina hè entrata in un periodu di sviluppu fermu
Da u 2013 à u 2018, l'industria di cartoleria in Cina hà intrutu in un periodu di sviluppu fermu per via di a calata di u numeru di studienti in a scola, l'uffiziu senza carta è altri fattori.Sicondu statistiche IBIS, in 2018, u redditu cummerciale di l'industria di fabricazione di cartoleria in Cina hà righjuntu 17 miliardi di dollari americani, un aumentu di 4,0% annantu à 2017.

Da u 2013 à u 2018, u cunsumu per capita di cartoleria in Cina hà aumentatu annu per annu.In 2018, u cunsumu per capita di cartoleria in Cina hà righjuntu US $ 15,8, circa 100 yuan.

novu 3 (2)
novu 3 (3)

2 、 In 2018, a quota di mercatu di cartoleria di carta in Cina hà superatu u 40%
Per produttu, i prudutti di l'industria di cancelleria di a Cina includenu principalmente cartoleria di scrittura cum'è penne à sfera, spazzole, matite, inchiostro, cartoleria di carta è materiale didattico.

novu 3 (4)
novu 3 (5)

In 2018, trà i segmenti di u mercatu di l'industria di cartoleria in Cina, a quota di mercatu di cartoleria di carta hè relativamente altu, cuntendu 44% di u mercatu tutale di l'industria di cartoleria in Cina, seguita da scrittura di cartoleria, cuntendu 32%, insegnamentu. forniture è inchiostru cuntandu 12% è 1% rispettivamente.

3 、 U canali offline hè sempre u principale canale di vendita di l'industria di cartoleria in Cina
Da a perspettiva di u modu di vendita, u modu di vendita di l'industria di cartoleria in Cina pò esse divisu in vendita diretta è distribuzione.U modu di vendita diretta si riferisce à a vendita diretta di l'imprese per mezu di marketing miratu, magazzini diretti, e-commerce, etc. In Cina, si riflette principarmenti in a vendita di prudutti à l'agenzii di u guvernu, i grandi imprese è altri grandi clienti;U modu di distribuzione si riferisce à chì l'imprese vendenu prudutti à i terminali di vendita per mezu di i distributori, è infine vendenu indirettamente i prudutti à i cunsumatori.L'imprese ùn sò micca direttamente affruntate à i cunsumatori.A distribuzione hè un mudellu di vendita cumuni in l'industria di cartoleria in Cina à u mumentu.

novu 3 (6)

Da a perspettiva di i canali di vendita, i principali canali di vendita di l'industria di cartoleria in Cina ponu esse divisi in vendita in linea è vendita offline.I canali di vendita in linea includenu principalmente shopping online è shopping in casa;I canali di vendita offline includenu principalmente venditori di alimentari, rivenditori prufessiunali di cartoleria è materiale d'uffiziu, è rivenditori cumpleti.I cummercializatori di l'alimentazione ponu esse divisi in cummercializazioni muderni è cummerci tradiziunali.I cummercializatori muderni di l'alimentarii riferenu principarmenti à ipermercati, supermercati, etc. I cummercializatori cumpleti si basanu principalmente in i grandi magazzini per a vendita.

novu 3 (7)

In cunfrontu cù a tendenza di i cambiamenti rapidi in u modu di canali è l'aumentu rapidu di a proporzione di i canali in linea in altri beni di cunsumu in l'ultimi anni, a proporzione di canali di gomma è plastica in l'industria di cartoleria in Cina hà cambiatu pocu.Sicondu e statistiche di Euromonitor, in 2018, a vendita di gomma è plastica offline in l'industria di cartoleria di a China rapprisentava circa 86% è a vendita in linea era circa 14%.In quantu à a situazione attuale, u canali tradiziunale offline hè sempre u principale canale di vendita di l'industria di cartoleria in Cina.

novu 3 (9)

Trà i canali di vendita offline di l'industria di cartoleria in Cina, i principali canali di vendita sò i magazzini di vendita di alimentari è i magazzini di cancelleria prufessiunale è di forniture d'uffiziu.I rivenditori cumpleti chì piglianu i grandi magazzini cum'è i principali canali di vendita cuntenenu una proporzione relativamente chjuca, cuntendu u 3,7%.In u canali di distribuzione di l'alimentarii, l'alimentarii muderni cuntanu u 36,5% di e vendite totali offline di a Cina, mentre chì i buttreghi tradiziunali cuntanu u 13,9%.

novu 3 (8)

In a vendita in linea di l'industria di cartoleria in Cina, a compra in linea conta per u 93% è a compra di famiglia hè solu per u 7%.

novu 3 (10)

4 、 Hè stimatu chì a dimensione di u mercatu di l'industria di cartoleria in Cina supererà i 24 miliardi di dollari in 2024.
Sicondu l'analisi pruspettiva, i canali offline seranu sempre i principali canali di vendita di l'industria di cartoleria in Cina in i prossimi anni.Cù l'ottimisazione cuntinua di i prudutti di l'industria di cartoleria in Cina è l'aghjurnamentu graduale di u cunsumu, a dimensione di u mercatu di l'industria di cartoleria in Cina cresce gradualmente.Hè stimatu chì da u 2024, a dimensione di u mercatu di l'industria di cartoleria in Cina supererà i 24 miliardi di dollari.

novu 3 (1)

Per scuntrà a gratificazione eccessiva di i clienti, avemu u nostru equipaggiu robustu per offre u nostru megliu supportu generale chì include marketing, ingressu, Accoltamu una prospettiva di fà impresa cù voi è speremu di avè piacè à aghjunghje ancu più aspetti di i nostri articuli.
A nostra cumpagnia rispetta l'idea di gestione di "mantene l'innuvazione, perseguite l'eccellenza".In basa di assicurà i vantaghji di i prudutti è e suluzioni esistenti, rinfurzemu continuamente è estendemu u sviluppu di u produttu.A nostra cumpagnia insiste nantu à l'innuvazione per prumove u sviluppu durevule di l'impresa, è ci facenu diventà i fornitori domestici di alta qualità.


Tempu di Postu: Dec-08-2022